Jurriaan Schokker, Agrotechniek Holland

DeOnlineStrateeg.nl werkt sinds drie jaar voor het agrarische evenement AgroTechniek Holland. Dit is het grootste agrarische evenement van de Benelux, vindt om het jaar plaats, en trekt zo’n 50.000 mensen. DeOnlineStrateeg.nl verzorgt de online marketing rondom dit populaire evenement, de SEO, SEA en social media.

DeOnlineStrateeg.nl werkt voor AgroTechniek Holland samen met ‘Social Consultant & Community Manager’ Jurriaan Schokker. “We doen veel samen, en dat werkt heel goed”, zegt Jurriaan. “Je merkt dat ze veel ervaring hebben met dit soort evenement-trajecten. Dat is belangrijk, want als het moment van het evenement daar is, moet het wel stáán. En de online marketing moet ook rendement opleveren. Bij DeOnlineStrateeg.nl is dat in goede handen. Zij monitoren continu het verkeer naar de website, en schakelen direct als er minder traffic naar de website is. Met al hun expertise in online marketing zorgen ze ervoor dat ons project als geheel beter wordt.”

Hoe is het om met Martin Koekenberg samen te werken? “Martin is goed in zijn vak. Daarnaast is hij ook nog eens betrouwbaar. Hij speelt altijd open kaart, en wat hij belooft, dat doet hij. Met Martin heb je korte lijntjes, hij is positief en behulpzaam. Als het nodig is om op basis van de actualiteit spontaan actie te ondernemen, dan maakt Martin daar tijd voor. Daarin is hij flexibel.”

“Vanuit zijn jarenlange ervaring in online marketing, geeft hij ons ook strategisch advies. Hij schetst daarbij vergezichten in de toekomst. Wat er allemaal mogelijk is, en welke stappen je kunt zetten om daar te komen. Dat doet hij integer, en zal nooit gaan voor een eigen ‘quick win’. Het is fijn om Martin erbij te hebben.”

Jurriaan Schokker – AgroTechniek Holland

“Martin schetst vergezichten voor de toekomst. En hij weet welke stappen je kunt zetten om daar te komen, met wat er online allemaal mogelijk is.”

Onze kleine lettertjes

Copyright © 2017, 2019 DeOnlineStrateeg.nl
Copyright © 2017, 2019 DeOnlineStrateeg.nl